לפרטים ויצירת קשר חייגו עכשיו: 052-978-8574

לוגו

טכנאי מכונות כביסה בוש

התקלקלה לכם מכונת הכביסה ולא בא לכם להיכנס להוצאה כספית גדולה? לא בא לכם לרכוש מכונת כביסה חדשה? אתם גם דווקא אוהבים את מכונת הכביסה שלכם? אייל טכנאי מכונות כביסה בוש ביתיים ותעשייתיים יגיע אליכם לאבחון מהיר, תיקון, החלפת חלקים מקוריים או זולים יותר ושיפוץ. של כל מכונות כביסה קיימת מכל סוג ושל כל המותגים המוביל בעולם. לרבות מכונות הכביסה האיכותיות של מותגים מובילים כמו בוש (Bosch), ווירפול (Whirpool), קונסטרוקטה (Constructa), מילה (Miele), סימנס (Siemens), בקו (Beko), אאג (Aeg), קנדי (Candy), סמסונג (Samsung), אל ג'י (LG), אינדסיט (Indesit) ועוד!

מנוע פחמים, תיקון טכומטר, מכונה לא מרוקנת ועוד – כל מה שצריך לדעת על תיקון מכונות כביסה

הישראלים אוהבים לעשות כביסה ומכונות הכביסה מככבות בכל בית אב בישראל. הצרכן הישראלי אוהב להחליף מכונת כביסה בתדירות גבוהה יחסית. אם בעבר קנינו מכונת כביסה ששירתה אותנו לכמה שנים טובות, היום כולם רוצים לשדרג כל הזמן למילה אחרונה ולא חוסכים בהוצאות. אחת הסיבות להחלפות הרבות היא הבלאי הרב והמאמץ הרב והאנרגיה המושקעים בכל כביסה. מכונות כביסה נקלעות למגוון בעיות כמו למשל:

בוש טכנאי מכונות כביסה

מכונת כביסה שלא מרוקנת מים

זוהי בעיה נפוצה במכונות כביסה רבות. אייל טכנאי מכונות כביסה מומחה בתיקון מכונות כביסה בוש הסובלות מבעיה של אי יכולת לרוקן את המים. דבר שגורם לכביסה להסריח במכונה ומכריח אותנו לעשות מכונה נוספת וכדומה. פנו אלינו ונפתור לכם את הבעיה בקלות ובעלות משתלמת. ללא צורך בהחלפת מכונת הכביסה בשל סיבה זו בלבד!

מכונת כביסה שמקצרת

בעיית חשמל במכונת הכביסה מסוכנת. זה בשל העובדה שמדובר במכשיר המערב חשמל ומים. מעבר לכך מכונת כביסה שמקצרת גם מקפיצה את הפקק ויוצרת הפסקת חשמל מקומית וניתוק החשמל בכל הבית. יש בתים בהם אין פקקי הגנה ונתכים וכל הקפצה כזאת שורפת פיוז ומצריכה מכם הזמנת טכנאי חשמל בנוסף. מכונת הכביסה שלכם מקצרת? פנו אלינו לתיקון במקום!

מכונת כביסה שלא סוחטת

בדומה לבעיית מכונת הכביסה שלא מרוקנת מים, מכונת כביסה שאינה סוחטת יוצרת לנו בעיה בכביסות ולא מאפשרת לנו להוציא את הכביסה ולתלות אותה לייבוש כמו שצריך. במקרים כאלה גם ההעברה למייבש הכביסה לא אפשרית בשל כמות המים הגדולה הספוגה בבגדים בשל בעיה זו. אנו יודעים לתקן כל סוג של בעיה בכל מכונת כביסה לרבות בעיה זו.

נזילה ממכונת הכביסה

עוד בעיה נפוצה ומעצבנת שגם מבזבזת מים וגם מסוכנת. מכונת כביסה עם נזילה גם פחות יעילה בעבודתה וגם יוצרת עבורנו לכלוך ועבודה מיותרת.  כמו ניקוי הרצפה, ייבוש וכדומה בכל פעם מחדש. נזילה במכונה יכולה להצביע גם על בעיה גדולה יותר. לכן כל נזילה ולו הקטנה ביותר במכונתה הכביסה מצריכה בדיקה יסודית של טכנאי מכונות כביסה בוש מקצועי ותיקון הנזילה במכונת הכביסה בהקדם האפשרי. צרו קשר להזמנת טכנאי מכונת כביסה בוש מקצועי לתיקון מכונת כביסה בוש ופתרת בעיית הנזילה במכונת הכביסה שלכם או כל בעיה אחרת. 

ריח רע שיוצא ממכונת הכביסה

בעיה ידועה שמכונות כביסה רבות סובלות ממנה. הבעיה אי שאנו לא מבינים לפעמים מה מקור הריח, מחליפים את סוג הסבון ומרכך הכביסה שאנו מוספים למכונה אך זה לא עוזר ואנו לא יודעים מה לעשות. סובלים מריח רע הנודף ממכונת הכביסה למרות שאתם שומרים על ניקיון המכונה? פנו אל אייל טכנאי מכונת כביסה בוש מקצועי לתיקון הבעיה!

מכונת כביסה שמכתימה בגדים

בעיה נוספת שנגרמת במכונות כביסה רבות היא הכתמה של הבגדים המוכנסים למכונה, דבר שלא מאפשר לנו לבצע כביסה כמו שצריך והורס לנו בגדים. מומלץ להתייעץ עם טכנאי מכונות כביסה מקצועי במקרה כזה כדי לקבל חוות דעת עבור הסיבה לבעיה ולקבל הצעת מחיר לתיקון מכונת כביסה בוש המכתימה את הבגדים כי ניתן לטפל בבעיה זו ללא קושי.

תיקון מכונות כביסה בוש מכל שנת ייצור ובכל נפח – אייל טכנאי מכונות כביסה

בין אם יש לכם מכונת כביסה מיושנת עם מנוע פחמים בזבזני ובעייתי או דווקא מכונת כביסה חדישה אינוורטר, או כל מכונה אחרת, שהבעיה הקיימת בה היא בשבב או בכרטיס החכם של המכונה או כל בעיה מאלה שמנינו כאן או בעיה אחרת, נשמח להגיע אליכם לבחינת המצב וייעוץ מקצועי לגביי הסיבות והדרכים לתקן את מכונת הכביסה שלכם, מכל סוג, מכונת כביסה בכל נפח ושל כל חברה קיימת בשוק ולרבות תיקון מכונות הכביסה של חברת בוש BOSCH שרבים אוהבים להשתמש בה.

למה לקנות מכונת כביסה חדשה כשאפשר לתקן את המכונה הישנה והאהובה?

הישראלים אוהבים את מכשירי החשמל שלהם מצד אחד אך מצד שני אוהבים לשדרג כל הזמן. בין אם אלו מכונות כביסה, מקררים, מסכי טלוויזיה או טלפונים. מכונות כביסה הן מכשיר כבד משקל בבית והבחירה של מכונת כביסה שמתאימה לצרכים שלנו חשובה ביותר. צריך לדעת מה הנפח הנכון המתאים למשפחה שלנו. לדעת איזה דגמים יש בשוק, איזה טכנולוגיות קיימות. לבסוף, חשוב לבחור מכונת כביסה שמתאימה פיזית לחלל שיש לנו בבית עבור לפי גודל, כיוון פתיחת הדלת ועוד. יש מגוון ענק של מכונות כביסה וקשה לדעת איזו חברה טובה יותר ואיזה דגם עדיף. 

כך או כך אם יש לכם מכונת כביסה איכותית וטובה שסובלת מאחת הבעיות שציינו או מכל בעיה אחרת ואתם לא מוכנים לוותר עליה, אתם יותר ממוזמנים להתקשר אל אייל. אייל הוא טכנאי מכונות כביסה מנוסה וישמח לתת ייעוץ ראשוני ללא עלות והצעת מחיר משתלמת עבור תיקון כל סוג מכונת כביסה שיש לכם וכל בעיה ממנה היא סובלת עוד היום! חייגו עכשיו או צרו קשר לפרטים נוספים. צרו קשר לייעוץ עבור כל מכונת כביסה לרבות מכונת כביסה בּוש, להתראות ובהצלחה!