לפרטים ויצירת קשר חייגו עכשיו: 052-978-8574

לוגו

טכנאי מכונות כביסה בחולון

ישנה בעיה במכונת כביסה? הדלת לא נפתחת או המכונה מקצרת? ברוכים הבאים למרכז השירות "אייל – טכנאי מכונות כביסה בחולון".

אני אייל, מומחה בתיקון מכונות כביסה בחולון כבר מעל 15 שנים. תיקון מכונות מכל סוג, כולל חברות מוכרות כמו בוש, סימנס וקונסטרוקטה. לאורך שנים נתקלתי בלא מעט בעיות מסוגים השונים ביותר במכונות כביסה ומייבשים וצברתי הרבה מאוד לקוחות מרוצים בדרך. אחרי 15 שנות שירות מסור ואמין אני מבין ויודע בדיוק מה באמת חשוב כאשר מזמינים טכנאי:

טכנאי מכונות כביסה בחולון

מהירות ההגעה – אני מבין את דחיפות העניין. לא משאירים את הכביסה למחר, במיוחד בבתים עם הרבה ילדים. תוך זמן קצר מאוד אני אהיה כבר אצלכם. יש תקלות אשר ניתן לפתור תוך מספר דקות וישנן כאלה שיכולות לקחת יותר זמן. אני אעשה את כל המאמצים על מנת להגיע חהר ולפתור את הבעיה בזמן הקצר ביותר. 

מחיר אטרקטיבי והוגן – מוצרי חשמל, במיוחד מכונות כיבסה ומייבשים, הם מוצרים שעלותם לא זולה כלל. מכאן, כאשר ישנה תקלה באחד המוצרים האלה אנו לא ממהרים לקנות חדש. לא כל מכונה ניתנת לתיקון או שלא תמיד משתלם לתקן. אני אדאג לבחון את המצב ולהציג בפניכם את העלויות לכל אפשרות. אם אפשר לתקן את המכונהבמחיר שפוי ולשמור על אורך חייה, אעשה זאת. 

עבודה איכותית – המטרה היא לא לתת פתרון זמני אלא לגרום לכך שהמכונה תמשיך לשרת אותכם עוד הרבה זמן אחרי שהבעיה נפתרה. אני משתמש חלקי חילוף מקוריים ועושה את עובדתי בצורה יסודית ומקצועית.

שירות מקצועי – 15 שנות ניסיון. מאות לקוחות מרוצים.

אצלי אתם תקבלו את כל מה שחשוב. טיפול בבעיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ושירות טכנאי מכונות כביסה בחולון העונה לציפיותיכם בצורה הטובה ביותר.

אל תסתפקו בפחות משירות מעולה. התקשרו אלי ואוכל להגיע אליכם במהירות והכביסה כבר לא תהיה הבעיה שלכם.