לפרטים ויצירת קשר חייגו עכשיו: 052-978-8574

לוגו

טכנאי מכונות כביסה קונסטרוקטה

מי לא מכיר את מכונות הכביסה קונסטרוקטה? מכונות כביסה שהיו נפוצות מאוד בישראל בשנות ה-90. בשל האמינות והאיכות שלהן עמדו במבחן הזמן והן נחשבות עד היום למכונות כביסה מבין הטובות ביותר שאפשר להשיג. יש לכם בבית מכונת כביסה קונסטרוקטה, בוש או כל מכונת כביסה אחרת? המכונה התקלקלה ואתם צריכים לתקן? אל תהססו לפנות עוד היום בטלפון או במייל אל טכנאי מכונות כביסה קונסטרוקטה ואחרות – אייל. אייל יגיע אליכם בזמן קצר, יאתר את מקור התקלה, יתקן כל בעיה שיש לכם במכונת הכביסה ללא יוצא מהכלל. הוא גם ייתן לכם טיפים לתפעול נכון ושמירה על מכונת הכביסה. דבר הזה עלול לעזור לכם לשמור עליה במצב טוב לעוד שנים רבות.

האם כדאי לתקן מכונת כביסה או לרכוש חדשה

רבים מתלבטים בשאלה הזאת מסיבות שונות. ראשית כל יש את עניין המחיר. רכישת מכונת כביסה חדשה היא עסק יקר יותר. אומנם אנחנו אוהבים לקנות מוצרים ופריטים חדשים, על אחת כמה וכמה כשמדובר ברכישת מכשיר חשמלי חדש, צריך לעשות את השיקולים הכלכליים נכון. למה אנחנו אוהבים את זה? זה נותן לנו משהו להתעסק איתו. אך אין ספק שרכישת מכשיר חשמלי גדול חדש הוא עסק שבד בבד גם מהנה וגם מלחיץ מעט. לכן מי שרוצה להימנע מכך ופשוט אוהב את מכונת הכביסה קיימת שלו, יכול לחסוך גם זמן, גם כסף וגם כאב ראש. זה על ידי הזמנת טכנאי מכונות כביסה שלבטח ייתקן לו את המכונה כולל אחריות במחיר זול יותר מרכישת מכונת כביסה חדשה.

קונסטרוקטה טכנאי מכונות כביסה

איזה בעיות כדאי לתקן במכונת הכביסה ועל איזה כדאי לוותר

אוקיי אז שכנענו אתכם שלפני שאתם הולכים על רכישת מכונת כביסה חדשה, כדאי מאוד לבדוק את עלות תיקון מכונת כביסה קונסטרוקטה ולחסוך זמן, כסף וכאב ראש. עכשיו השאלה היא האם זה כדאי ומשתלם באמת ואיזה בעיות ניתנות לתיקון במכונת הכביסה ואיזה לא. לשם כך אתם מוזמנים להתקשר ולדבר עם אייל טכנאי מכונות כביסה קונסטרוקטה מנוסה שישמע אתכם. אייל יבין מה הבעיה בטלפון או יגיע אליכם כדי לראות את המכונה ולהבין כמה עולה התיקון בהתאם לצרכי המכונה, חלפים חדשים וכדומה. יש מקרים בהם עלות תיקון מכונות כביסה קונסטרוקטה והחלקים החדשים יקרה מדי. אך כמעט תמיד היא זולה יותר מרכישת מכונת כביסה חדשה מקבילה. לכן ההחלטה בסופו של דבר היא אך ורק שלכם לאחר שתקבלו את כל הנתונים. מי שיש לו מכונת כביסה ישנה ממש ורוצה לשדרג למכונה חדשה עם טכנולוגיה מתקדמת יותר, כדאי שלא ישקיע כסף בתיקון המכונה הישנה. אך מי שיש לו מכונה סבירה ולא ישנה מדי, תיקון היא האופציה העדיפה עבורו.

בעיות נפוצות במכונת כביסה ביתיות - אייל טכנאי מכונות כביסה קונסטרוקטה

מכונת כביסה עושה עבודה מאומצת המשלבת מים, חשמל ותנועה. מכונת כביסה ישנה או כזאת שיש לה בעיה במנוע, במנגנון משיכת המים או בהפעלה, עלולה לא רק להיות בעייתית ולהרוס לנו את הכביסה, אלא גם לבזבז לנו חשמל וכסף. אפילו להיות מסוכנת להפעלה במידה ויש לה בעיית חשמל. לכן אם יש לכם בעיה חשמלית במכונת הכביסה, בעיה של קצר, בעיות נזילה וכדומה, טכנאי מכונות כביסה יעזור לכם להתגבר על הבעיה ויחזיר לכם את המכונה לתפעול בטוח ויעיל יותר. הדבר גם יחסוך לכם כסף. בעיות כמו רעש שהמכונה עושה יכולות להיות פשוטות או מורכבות בהתאם לסיבה בגללה נגרם הרעש. יש בעיות פשוטות יותר שניתן לפתור בקלות או בעיות מסובכות המצריכות את החלפת כרטיס המחשב במכונה או אפילו החלפת המנוע, גומיות וכדומה. כל בעיה לגופה. בכולן נשמח לטפל עבורכם בהקדם האפשרי ובמחיר הטוב ביותר שתמצאו באזור מגוריכם.

3 טיפים לעשיית כביסה על הצד הטוב ביותר

כולנו הופכים 'מומחי כביסה' עם הזמן והניסיון שאנו צוברים בעשיית כביסה. אין חכם כבעל ניסיון. רק לאחר כמה פשלות בכביסה אנו לומדים מה נכון ומה לא נכון לעשות כאשר מדובר בעשיית מכונה בבית. הנה כמה טיפים בסיסיים שכל מי שעושה כביסה על בסיס קבוע חייב להכיר:

הפרדת צבעים – הדבר הראשון שכמעט כל אחד מכיר וחייב להכיר לגביי עשיית כביסה זה הפרדת בגדים אדומים משאר הבגדים. מי מאתנו לא פישל ומצא את הבגדים הלבנים שלו הופכים ורדודים בעקבות בגד אדום שהוכנס בטעות למכונה. יחד עם זאת אנחנו לומדים שבכל זאת אפשר לכבס בגדים אדומים יחד עם בגדים אחרים כאשר מדובר בפריט שכבר אינו חדש והצבע כבר לא יורד ממנו כך שלא צריך להיבהל ותמיד להפריד את האדומים!

כמה בגדים לשים במכונה –  עוד דבר שאנחנו לומדים עם הזמן זה כמה בגדים אפשר להכניס במקסימום למכונה. אמנם המכונה מגיעה עם קיבולת רשמית של קילוגרמים בין אם זה מכונה של 7 או 8 קילו במכונות הביתיות וכדומה אך רובנו לא באמת שוקלים את הכביסה לפני שאנחנו מכניסים אותה למכונה. אנחנו לומדים מה הכמות האופטימלית על ידי ניסיונות. דחיסת כמות בגדים גדולה מדי לא טובה לא למכונה ולא לבגדים. היא גם עלולה להרוס את המכונה וליצור הצפות וגם לא מכבסת כמו שצריך את הבגדים לכן חשוב לדעת כמה נכון בדיוק להכניס למכונה.

איזה טמפרטורה מתאימה לכביסה שלנו – עוד דבר חשוב זה מידת החום בה נכבס את הבגדים. כיום יש תוכניות אוטומטיות שחוסכות לנו תא ההתלבטות אך אם יש לכם בגד עדין, סוודר או כל בד אחר שאתם רוצים לכבס, כדאי לקרוא את הוראות היצרן ולא לכבס במידת חום גבוהה מדי על מנת שלא להרוס את הבגד!