לפרטים ויצירת קשר חייגו עכשיו: 052-978-8574

לוגו

אייל - טכנאי מכונות כביסה בראשון לציון -
אבחנה ותיקון מכונות כביסה, שירות מקצועי, מהיר ואמין.

תפקידו של טכנאי מכונות כביסה בראשון לציון הוא לאבחן את הבעיה במכונת כביסה ולתקן אותה. אני אייל, טכנאי מוסמך ותפקידי לעשות את העבודה הזו בצורה הטובה ביותר: במקצועיות רבה הודות ניסיון מעל 15 שנים שצברתי בתחום, במהירות הודות הבנתי בחיוניות של המכשיר שבלעדיו קשה לתפקד, במיוחד בבתים עם מספר ילדים. כמו כן, הכי חשוב, לעשות את העבודה בנאמנות.

טכנאי מכונות כביסה בראשון לציון

יכולות להיות כמה וכמה סיבות לכך שמכונת הכביסה לא תעבוד. הסיבות השכיחות ביותר להתמוטטות של מכונת הכביסה הן, בעיקר, הבאות:

מתג או מנעול דלת פגום.

חיישן מפלס מים פגום.

משאבה פגומה.

תקלה במתקן חומרי הניקוי.

בעיות מכניות בתוף, כגון רצועה או גלגלת שבורה.

בעיות חשמל עם המנוע, כגון מברשות או מיסבים בלויים, או בעיות חיווט כמו חיבורים רופפים ונחשולי מתח.

נתקלתם באחד מהבעיות האלה? צרו קשר איתי עכשיו ואני אוכל להגיע למקום תוך זמן קצר ביותר לצורך תיקון מכונת כביסה בראשון לציון, לבית שלכם. לצורך חזרתכם לחיי השגרה. אני נותן שירות מקצועי ביותר תוך כדי מתן הסבר על מהות הבעיה ודרכי טיפול. בכל ביקור היני נותן הסבר מלא על סוג הבעיה, דרכי הטיפול בבעיה, עלות הטיפול והאם התיקון משתלם לכם או לא. אכן ישנם מקרים בהם התיקון יקר מדי או חלקי חילוף הם יקרים מדי. הבחירה בסופו של דבר בידיכם. אני נותן מחירים הוגנים לכל חלקי חילוף במידה ויידרשו תוך כדי שמירה על איכות המוצרים. 

אייל – שירותי תיקון מכונות כביסה בראשון לציון והסביבה ותיקון מייבשים מכל סוג. כולל חברות מוכרות ופופולאריות ביותר כמו מכונת כביסה של חברת בוש, סימנס וקונסטרוקטה. לא חייבים למהר לקנות חדש. לא תמיד זה משתלם יותר. אפשר לבדוק, לתקן.

אל תחכו עד מחר – צרו קשר עכשיו